четвъртък, 18 август 2011 г.

Обичам те.. не те обичам..

Обичам те.. не те обичам..
Обичам те.. не те обичам..
и така отново и отново..
всеки ден.. всеки час..
постоянно мисля за нас..
за теб.. за мен.. за всичко
което бе.. и можеше да бъде..
ако не бяха лъжите, ако не бяха игрите
ако беше по-смел.. ако бях по-добра..
Липсваш ми.. Не .. не ми липсваш..
Искам те.. Но защо?
За какво си ми?
Не ми трябва мъж като теб..
Искам някой силен..
добър, който ще знае,
че ме обича и ще ме иска..

Пожелавам ти да срещнеш любовта
и някоя силна жена..
жена, която ще те иска
и ще те подкрепя..
така както не можах..
жена, която те обича
и ще ти прощава..
както не успях..

Пожелавам ти да си достоен
за това момиче
и да я обичаш
както мене не обикна..
и да бъдеш силен..
Както с мен не беше..
 Пожелавам ви да сте щастливи
и да сте добри един към друг..

А аз ли? Мен не ме мисли..
Само понякога си спомняй
за момичето, което целия
си свят ти даде,
а ти дори не забеляза..

Няма коментари:

Публикуване на коментар