четвъртък, 1 септември 2011 г.

Мечтая за някой,

Мечтая за някой,
който да ме обича
каквато съм си
луда и дива.. буйна..
и красива.. и крива..
 Мечтая си да срещна някой,
който ме обича толкова,
че да се страхува да ме изгуби..
Мечтая за момче, което ще
ме иска повече отколкото да диша..
Искам да срещна човек,
който за мен да убива
и някой, който тихо и нежно
до мен да заспива..
Мечтая за някой добър,
смел и силен.. красив.. и верен
страстен, романтичен и нежен..
Някой, който ще тъгува,
когато ме няма..
и ще се радва за мисълта,
че сме двама..
Мечтая за някой,
който ще обича всичко в мен..
от красивото лице..
до доброто сърце
и всички глупости, които правя..
Искам за себе си някой,
да ме обича със всички капризи
и да ме прави щастлива..
да ме зарежда със радости
и да поддържа усмивката дива..
Сънувам до себе си мъж..       
Силен.. достоен да ме обича
каквато съм си – нежна и дива
романтична и неприлична..
В съня си го виждам, но
защо не го познавам? Къде е?
Защо ли го няма?
Защо се крие и не идва..
за да го обикна
и да ме обича… 

Няма коментари:

Публикуване на коментар