четвъртък, 15 септември 2011 г.

Не искай да ти кажа

Не искай да ти кажа, че искам да съм с теб.
Не мога.
Не ме моли да правя опити да бъда твоя.
Не искам да съм причината за твоето нещастие и твоята тъга.
Не мога да съм с теб.
Всичко в мен крещи едно име..
Едно толкова далечно, чуждо име…
Името на някой друг,
така различен от теб и всички досега..
Не ме моли да те обичам..
Не искай щастието ти да съсипвам..
Не си разваляй живота заради мен.
Добър си, но не съм за теб..
Потърси любов при друга..
От мен приятелство ще да имаш.
Не искай да те обичам. Не мога.
Обичам друг, за друг умирам.
За теб ще бъда само тежест, облаците,
които скриват слънцето на Любовта.
Не искам да те виждам тъжен и унил,
не искам да съм мила с теб насила.
Не искай да бъда с теб, да те обичам.
Не искай да посвещавам щастието си на теб.
То за друг е отредено.

Няма коментари:

Публикуване на коментар