четвъртък, 15 септември 2011 г.

Как да ти кажа, че не те обичам

Как да ти кажа, че вече не те обичам и че не искам да съм с теб? Как да те погледна в очите и да те излъжа? Нали така ще съкратя моето щастие.. Нали така пак мен ще ме боли.. А как само искам да застана тихо до теб, да те погледна в очите и да кажа „Не те обичам. Не те искам” .. Но не мога.. Сърцето ми крещи друго, очите ми казват „Погледни ме. Виж колко те обичам. Бори се за мен” Защо не се научи да четеш в очите ми? Защо не успя да разбереш, че там можеш да разбереш всичко.. Устните лъжат.. Само очите и сърцето винаги казват истината..
Онази премълчаната – че още се обичаме, че се искаме, че не можем един без друг, но не можем да си го кажем..
Ами ти? Защо не се изправи поне веднъж пред мен и като истински мъж да покажеш силата си. Да покажеш какво чувстваш. Защо се криеш от мен? Не искаш да видя в очите ти и да чуя сърцето ти как шепнат „Обичам те. Не тръгвай” .. Може би се страхуваш от нещо..
А може и друга да има и затова да се криеш от мен.. Ако е това – кажи ми. Понесох толкова много. Толкова много болка изтърпях и толкова много страдах заради теб, та сега ли няма да издържа.. Само ми кажи какво има и защо се криеш от мен.. Кажи ми и ще те пусна да бъдеш щастлив. Надалеч. Без мен…

Няма коментари:

Публикуване на коментар