неделя, 4 септември 2011 г.

Rascal Flatts - What hurts the most


Мога да се справя с дъжда по покрива на тази празна къща,
Не това ме тревожи.
Мога да поема още няколко сълзи и сега, и тогава и просто да ги пресуша.
Не ме е страх да поплача дори за малко, поне веднъж.
Въпреки това да знам, че теб те няма все още да ме разстройва.
Има дни, в които се просто се преструвам, че всичко е наред,
Но не това ме побърква.

Кое боли най-жестоко?
Това, да бъда толкова близо,
И да имам толкова много неща да кажа,
И да те гледам как се отдалечаваш
И никога няма да узнаеш
Какво е можело да бъде
И няма да можеш да разбереш,
че всичко, което правех, посветих на това да те обичам.

Трудно е да се справя с болката от това да те губя навсякъде, където отида.
Но го правя.
Трудно е да устоя срещу тази усмивка на старите ни приятели, а аз съм сама.
Все по трудно е
да ставам сутрин, да се обличам, да живея с това съжаление,
но знам, че ако го преодолея
ще мога да пусна на воля всичките думи, които запазих в сърцето си,
които останаха неизречени..

Да, да те обичам - това беше нещото,
което с цялото си сърце се опитвах.

Няма коментари:

Публикуване на коментар