четвъртък, 15 септември 2011 г.

Защо любовта е толкова трудна? Защо?

Загледана в снимките на двамата.. стоях и гледах объркано.. Каква ирония - единия беше готов да ме чака цял живот, а другия АЗ бях готова да го чакам цял живот.. Обичам и двамата, но единия като приятел, а другия както не съм обичала никой друг досега.. Балансирам между двамата.. Сърцето ми не спира да тупти и не може да направи своя избор.. Толкова си приличат, а всъщност нямат нищо общо помежду си.. Освен мен.. За единия съм любовта.. Най-красивото нещо на света.. За другия бях.. Бях неговата принцеса.. Бях мечтата му.. Бях неговия сбъднат сън.. Жалко, че днес вече не съм.. А толкова ми се иска още да съм момичето, което ще топли дните му и ще осветява нощите му.. Искам още да чувам как тихо и нежно ми казва "Обичам те" ..
Защо не мога да се откъсна от миналото и да продължа напред? Защо не мога да кажа "Да" и да градя живота и щастието си с човек, който ме обича и държи на мен.. Защо любовта е толкова трудна? Защо?

Няма коментари:

Публикуване на коментар