понеделник, 24 октомври 2011 г.

ще страдаш...

Стоях пред него, загледана в кафевите му очи.. и мълчах..
На въпроса "За какво мислиш", през главата ми минаха хиляди мисли "Ами например, че дори не искам да те виждам.." .. "Мисля.. мисля, че дори нямаш идея колко обичам да си играя с теб.. " .. "Чудя се, знаеш ли, че всичко е игра.. Нищо, от това което се случва не е сериозно".. "Ама ти какво за толкова изумена ли ме имаш, че да мислиш, че пак ще се върна при теб" .. и още 1000 подобни мисли минаха през главата ми, а всичко, което казах беше "Нищо", последвано от кратка усмивка.. една от онези, които казват "Ама ти сериозно ли? Питаш ме, но не искаш да знаеш.. Просто не ти трябва. Играта ще свърши прекалено бързо, ако ти кажа.. А и не искаш да чуеш истината.. Ще те заболи.. а е рано още.. Трябва да те боли повече.. "
А колко само ти харесва усмивката ми, макар че нямаш никаква идея какво се крие зад нея.. Нямаш ни най-малка представа, че зад всеки горещ поглед, се крие мисълта за НЕГО.. Не знаеш, че докато те целувам, не затварям очи, просто, защото виждам НЕГО.. А после се страхувам, че ще кажа "Обичам те слънце".. Дори не знаеш, че всеки път, когато те погледна.. и когато гледам очите ти, всъщност виждам НЕГО.. и НЕГОВИТЕ очи..
Само, ако знаеше, че всеки път, когато замълча, дори за миг,в главата ми излиза ТОЙ и спомена как се запознахме.. Всеки път, когато се усмихнеш, се сещам как ми казваше, че ме обича..
А ако ти кажа всичко това, ще се зачудиш, защо тогава съм с теб.. Е, на този въпрос, вече ще дам категоричен отговор. За да си играя. Знам, че ще страдаш. Знам, че ще те боли, затова - НЕ се "привързвай отново" .. защото този път НАИСТИНА ще страдаш...
ОБЕЩАВАМ ТИ!!.........

Няма коментари:

Публикуване на коментар