четвъртък, 9 август 2012 г.

За кого мечтая..


Забравям за миг,
че мечтая за него
и изгарям в прегръдки,
които след време
ще ми напомнят за тебе.

Забравих за миг,
че мечтая за него
и ето ме тук –
гореща за тебе
Имай ме днес,
че утре е късно -
ще бъда при него,
за НЕГО мечтая..

Изгарям в прегръдки,
които до болка ме парят.
Не искам със теб,
а без теб се предавам..

Без теб е студено,
без него самотно..
Без тебе изтръпвам,
а без него умирам..

Забравих за миг
за кого си мечтая..
И идвам при тебе ..
и всичко ти давам! ..

Забравих за миг,
че за него мечтая ..
И виждаш ли -
спомени мигом изскачат -
обича ме, иска ме,
а аз съм при теб,
и пак за минута от мене избяга ..

А аз пак забравих кой ли желая?!
Ти ли си? Той ли е?
Вече не зная.
Спомням си само, че без вас не мечтая..

Няма коментари:

Публикуване на коментар