четвъртък, 22 май 2014 г.

Maй

Виждам, искаш да знаеш кое му е толкова специалното?
Защо държа на тази връзка?
Казваш, че не искам да съм сама! Така е!
Хубаво е. Още по-хубавото е, че не съм задушена.
Дишам. Живея. Мечтая.
И се събуждам от някой, който вярва в мен!
Най-хубавото е, че не е обсебен от мен! Не е влюбен, не прави планове за далечното бъдеще и не очаква и от мен подобно нещо!
Блажено спокойно и невероятно прекрасно е да знам, че имам някой, който не припада заради мисълта, че утре може да си тръгна и в същото време се старае да не ме изгуби! Трудно е да се опише правилно и още повече да се разбере! Не. Не целя да търся разбирае от когото и да е! Аз просто ти споделям.. искаше да знаеш защо все още съм с него.
Не, казах ти, не съм влюбена! Харесвам идеята, че не съм влюбена, че той не иска да бъда влюбена, но иска да е със мен! Обожавам мисълта, че го мотивирам за куп неща и че ме кара да се чувствам малка.
За пръв път съм с някой, на когото не се налага да казвам, че обичам, който не ми казва, че ме обича, но ме стиска толкова силно, дори когато спи! Той е първият, който прави нещата, които ми харесват, само защото иска да ме вижда усмихната и все пак бих пуснала, ако иска да бъде щастлив - САМ! ...
Понякога и сама се обърквам, но .. не искам да ме разбираш!
Не е нужно.. Ако беше толкова просто за обяснение, просто нямаше да е същото! Но.. нищо. На мен така ми харесва!

Няма коментари:

Публикуване на коментар