вторник, 1 май 2012 г.

Happy B-day to МЕ!


Как ще духна 18 свещички?
Как? Виждат ми се много!

От днес и аз пораствам!
Иска ми се да съм малка
и за нищо да не отговарям..

18 години.
Станах голяма и пак
ще бъда гордостта на мама.
Пораснах. Не исках да
вляза в капана на старите
със проблемите,
на хората със задачи. .

Стига, 18 не са чак толкова много ..
От днес ми започва живота..
от днес се очаква да бъда сериозна
и отговорна..
от днес се очаква да бъда голяма,
да мисля за бъдеще,
да завърша, да уча ,
да гоня мечтата голяма..
От днес ми започва живота,
От днес очакват да мисля реално,
да забравя за всичко скандално..

Не. Днес не ставам голяма ..
Още съм момичето на мама.
Още съм малка и луда.
 Още ще скачам във локви,
ще създавам проблеми,
ще бъда фея, ще бъда принцеса..
 Ще бъда малката – голяма дама..

Няма коментари:

Публикуване на коментар