неделя, 6 май 2012 г.

So, what?!

Виждам, че му липсвам. Усещам го. Разбирам го. Знам го. Но..какво от това.. На мен ми липсва 1000 пъти повече, но никой не разбира, нали!?!
Разбирам, че му липсвам! Нормално е. На кого не му трябва силна жена да го подкрепя.. Виждам.. ясно ми е че му липсвам, и че ще е по-добре с диаманд като мен.. Кой мъж не би бил по-добре с красива и умна жена? Няма такъв!
Зная! Зная, че му липсвам и че иска да съм на близо и да ме вижда. И аз искам.. Но.. не! Няма да стане! Изминаха се почти 3 години, откато се запознахме и му стана ясно, че празнината в сърцето му ще се запълни само от мен, но между нас не върви, никога не е вървяло и няма да върви! Искам го! Обичам го. Липсва ми, но никога няма да бъда с него. Не е мъжа за мен.. Просто.. не е мъж за никоя от жените като мен! На нас ни трябва някой, който не бяга, когато стане трудно..
Знам, че му липсвам. Виждам го. Разбирам го. Но не мога да му помогна. Той сам прави така, че да ме няма до него..

Няма коментари:

Публикуване на коментар